Servicios

Sistema Telemàtic d’Accés i Actualització de Bases de Dades

Enviat per editor el dc., 12/06/2019 - 12:58
Sistema Telemàtic d’Accés i Actualització de Bases de Dades

Com es deia en el projecte de govern de dades, l’Ajuntament ha d’aconseguir una gestió òptima dels seus actius informatius. Una vegada assegurada la qualitat i la integritat de les bases de dades municipals, el següent pas ha de ser l’aprofitament per a millorar la gestió dels diferents departaments. Actualment, la gestió de permisos d’accés a la informació és complexa i no està centralitzada.

El projecte consisteix en la creació d’un sistema únic d’accés telemàtic que permeta consultar de totes les bases de dades útils per als diferents departaments.

Objectius
Facilitar la tasca de la Policia Local i altres serveis municipals, facilitant l’accés en temps real a totes les bases de dades que puguen ser útils per a la seua activitat.
Departaments Vinculats
Policia Local, TIC
Període d'implementació
Curt termini
Magnitud Econòmica
Baixa
Model de finançament
Pressupost municipal, EDUSI
Indicadors
% d'usos implantats, nombre d’aplicacions integrades