Servicios

Imatge i Comunicació Estratègia de la Ciutat Intel·ligent

Enviat per editor el dc., 12/06/2019 - 12:52
Imatge i Comunicació Estratègia de la Ciutat Intel·ligent

La comunicació de l'estratègia de ciutat intel·ligent és clau perquè la ciutadania i la resta d’agents del territori participen en el seu desenvolupament. Per això, és important explicar a la població què és la ciutat intel·ligent, com els afecta directament i millora la seua vida quotidiana. A més, s’ha de comunicar la visió a llarg termini i els programes de ciutat intel·ligent, base sobre la qual es construirà l’estratègia de futur. La comunicació es realitzarà mitjançant les següents accions específiques:

  • Logo Smart City: es dissenyarà un logotip de l'estratègia Smart City per identificar tot alllò relacionat amb Vinaròs Smart City. El logotip s’utilitzarà, per exemple, en adhesius en els diferents dispositius vinculats a projectes de ciutat intel·ligent, cartelleria i panells informatius, web municipal, etc.

  • Web Smart City: s’implantarà un microlloc dins del web municipal on s’informarà sobre l’estratègia de ciutat intel·ligent i sobre el grau de desenvolupament dels projectes. S’exposaran els projectes de manera atractiva i senzilla d'entendre, fent focus en la solució implementada i els beneficis que comporta, així com incorporant KPI sobre impactes socials, ambientals i econòmics.

  • Xarxes socials Smart City: es crearà un compte de Twitter per a difondre les accions relacionades amb l’execució de l’estratègia.

Objectius
Explicar la importància del desenvolupament del municipi com a ciutat intel·ligent per a aconseguir la complicitat i participació de la ciutadania i la resta d’agents del territori.
Departaments Vinculats
TIC
Període d'implementació
Curt termini
Magnitud Econòmica
Baixa
Model de finançament
Pressupost municipal
Indicadors
Nombre d’accions de comunicació