Servicios

App de Comerç Local

Enviat per editor el dl., 10/06/2019 - 13:10
App de Comerç Local

Vinaròs compta amb una important àrea comercial amb influència no només en el mateix municipi sinó que també a escala comarcal. Amb l’objectiu de mantindre el lideratge com a pol comercial, és important que el comerç local cerque noves oportunitats de promoció i captació de potencials visitants. Amb les noves tecnologies aplicades al màrqueting, el sector comercial de Vinaròs pot aprofitar i crear sinergies amb tots els agents de la ciutat i els seus serveis.

Amb aquest objectiu, s’ha de millorar l’experiència dels consumidors i els visitants en les diferents etapes del cicle:

  • Abans de l’experiència de consum: a través de promocions a mida, es connecta, identificant i atraient el visitant.

  • Durant: oferint al visitant una experiència de qualitat i identificant el comportament del consumidor per tal de millorar l’oferta i la comunicació dels actius comercials del municipi.

  • Després: facilitant que recomane l’experiència als seus coneguts i comunicant-li promocions, novetats i esdeveniments que puguen ser del seu interés per fomentar que repetisca l’experiència.

Per tant, el projecte consisteix en implantació d’un mòdul en l’App municipal sobre Comerç Local amb els següents serveis:

  • Informació integrada sobre comerç a través de canals digitals (informació general, mapa de les botigues, horaris i dies d’obertura, etc.).

  • Agenda i notificacions d’activitats vinculades al comerç. Aquesta agenda s’hauria d’integrar amb l’agenda cultural i d'oci de l’App municipal.

  • Targeta de fidelització digital per a facilitar la col·laboració entre els comerços locals, fomentant una imatge integrada de l’oferta comercial del municipi. A través de la targeta es poden fomentar promocions creuades, generar comunitat i fidelitzar els visitants i consumidors.

  • Promocions personalitzades al perfil de cada usuari.

  • Publicitat hipersegmentada, anuncis personalitzats al perfil de l’usuari.

Objectius
Millorar l’experiència dels consumidors i dels visitants en les diferents etapes del cicle de consum.
Departaments Vinculats
ADL, TIC
Període d'implementació
Mitjà termini
Magnitud Econòmica
Baixa
Model de finançament
Pressupost municipal, EDUSI, Col·laboració PPP
Indicadors
Nombre d’usuaris, temps d’ús de l’App per usuari