Servicios

Integració del Sistema de Gestió d’Expedients Urbanístics amb el Sistema d’Informació Geogràfica

Enviat per editor el dt., 11/06/2019 - 12:13
Integració del Sistema de Gestió d’Expedients Urbanístics amb el Sistema d’Informació Geogràfica

Amb el propòsit de facilitar la gestió urbanística al personal de Serveis Tècnics es pretén integrar el Gestor d’Expedients Urbanístics i d’Activitats amb el Sistema d’Informació Geogràfica. Aquesta integració permetrà obtindre una visió geoespacial de tota la gestió urbanística de la ciutat. També permetrà gestionar i controlar les activitats a temps real i a peu de carrer per mitjà de dispositius mòbils. Algunes de les funcionalitats previstes són:

  • Consulta, cerca i filtratge d’expedients administratius urbanístics i d’activitats en el mapa.

  • Superposició de la informació amb diferents cartografies (carrers, satèl·lit, cadastre, etc.).

  • Eines de treball sobre el mapa: mesurar, dibuixar, etc.

  • Consulta d’informació superposada amb altres capes del Sistema d’Informació Geogràfica (planificació urbanística, infraestructures, equipaments, informació mediambiental i de mobilitat, etc.).

Objectius
Millorar la gestió urbanística
Facilitar la gestió i control d’activitats.
Departaments Vinculats
Urbanisme, TIC
Període d'implementació
Curt termini
Magnitud Econòmica
Baixa
Model de finançament
Pressupost municipal
Indicadors
% dels procediments integrats