Servicios

Sistema de Control Centralitzat de la Policia Local

Enviat per editor el dl., 10/06/2019 - 14:04
Sistema de Control Centralitzat de la Policia Local

La Policia Local disposa d’una sala de control des d’on es gestiona de forma centralitzada tota la informació dels elements de seguretat del municipi, com els efectius policials i de protecció civil, el trànsit, la videovigilància d’edificis i instal·lacions, etc.

Es pretén reforçar la centralització dels sistemes de gestió de seguretat i emergències, imprescindibles per a dur a terme la coordinació operativa de la Policia Local. Recentment, s'ha instal·lat un video wall (videomosaic) i s’estan portant a terme tasques d’integració per a poder visualitzar les imatges i avisos del sistema de videovigilància d’edificis i instal·lacions municipals. En fases posteriors està prevista la integració amb altres sistemes:

  • Geolocalització de recursos i integració amb el Sistema d’Informació Geogràfica municipal.

  • Gestió centralitzada d’alarmes i de control d’accés a edificis i instal·lacions municipals.

  • Gestió centralitzada dels sistemes de control de trànsit.

Objectius
Millorar la coordinació dels serveis de seguretat i resposta a emergències de la Policia Local
Departaments Vinculats
Policia Local, TIC
Període d'implementació
Curt termini
Magnitud Econòmica
Baixa
Model de finançament
Pressupost municipal, EDUSI
Indicadors
% dels sistemes centralitzats